Top Guidelines Of صفر تا صد خرید و فروش ارز دیجیتال

Wiki Article

همان‌طور که مشاهده می‌کنید در حال حاضر بیت کوین، اتریوم، کاردانو، تتر به ترتیب ۴ ارز دیجیتال مورد توجه بازار هستند.

الآن برای کار کردن با هیچ بخشی مشکلی ندارم فقط نگرانیم اینه که اکانت نیاز به وریفای بیشتر داره یا نه؟

بیشتر بخوانید: عوامل موثر بر قیمت بیت کوین و نحوه قیمت گذاری آن

به‌دلیل تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران، کاربران ایرانی صرافی‌های خارجی همیشه در معرض خطر بلوکه‌شدن دارایی‌ها قرار دارند و بایننس هم از آنجا که به‌صورت بین‌المللی فعالیت می‌کند، از این قاعده مستثنی نیست.

در دنیای بیت کوین و ارزهای دیجیتال خودتان مسئول نگهداری از دارایی‌هایتان هستید. تراکنش‌های بیت کوین نیمه‌ناشناس و برگشت‌ناپذیر هستند و اگر به‌دلیل رعایت‌نکردن اقدامات مربوط به امنیت، بیت کوین‌های شما منتقل شود، پیگیری آن بسیار مشکل خواهد بود.

...  را در لیست معتبر صرافی های ارز دیجیتال ایرانی و خارجی موجود بررسی و با یکدیگر مقایسه کنند تا از این طریق بتوان مناسب ترین کارگزاری را از بین آن ها انتخاب کرد .

صرافی بایننس در کشورهای زیادی از جمله ژاپن، سنگاپور و اموزش خرید ارز دیجیتال چین دفتر رسمی دارد، اما دفتر اصلی آن در جزایر کیمن واقع است. بنیان‌گذاران بایننس چینی هستند.

این مطلب را حتما بخوانید:  کریپتوکارنسی یا ارز دیجیتال چیست و چگونه استخراج می شود؟

سپس سیستم به‌طور خودکار به شما می‌گوید که این مقدار دارایی را با چه مقدار دارایی دیگر می‌توانید مبادله کنید.

در بیشتر صرافی‌های ارز دیجیتال، به‌خصوص صرافی‌های ایرانی، پس از ثبت‌نام باید با ارسال تصویر مدارک شناسایی خود، احراز هویت کنید.

تمام موارد فوق خطر را کاهش می‌دهند؛ اما ریسک را به صفر نمی‌رسانند و نمی‌توان تضمینی برای مسدودنشدن حساب ارائه کرد. اگر حساب شما در بایننس مسدود شد، به پشتیبانی (چت آنلاین) بایننس یک پیام به زبان انگلیسی ارسال کنید و درخواست برداشت دهید.

برای خرید و فروش بیت کوین روش های متفاوتی وجود دارد که افراد با توجه به شرایط خود و همچنین نوع هدف معاملاتی که دارند می توانند هر یک از این روش ها را انتخاب و مورد استفاده قرارا دهند .

۱۰ سوءتفاهم درباره سرمایه‌گذاری و ترید در بازار ارزهای دیجیتال

نمودار قیمت را نشان می‌دهد که می‌توان از آن برای تحلیل استفاده کرد.

Report this wiki page